Sweet Palermo®
перець, солодший за інших і надзвичайно універсальний
Sweet Palermo®
Споживачі шукають перець, що добре смакує, легко готується багатьма способами та має стабільну впізнавану якість. В Рійк Цваан ми розробили бренд Sweet Palermo® для лінійки гібридів нашого солодкого перцю з конусоподібними плодами (італійський тип). Всі гібриди в лінійці виділяються за своїм смаком, універсальністю та зручністю.
Унікальні характеристики
Солодкий Палермо – сорт солодкого гостроносого перцю. Його легко впізнати завдяки бренду і яскравому зовнішньому вигляду і викривленій формі. Перець сорту Солодкий Палермо вирізняється завдяки:
тонкій шкірці
- меншій кількості насіння у плоді
- тривалому терміну зберігання
- насиченому солодкому смаку
- придатності для вживання як у гарячих так і холодних стравах .
Наша пропозиція
Пропонуючи Солодкий Палермо, ми пропонуємо гарантовану якість. Щоб допомогти Вам отримати максимальну вигоду від цього продукту, ми надаємо послуги з технологічного та маркетингового супроводу:співпраця в рамках спеціально організованих заходів для виробників Sweet Palermo
концепції рекламних матеріалів і пакування
веб-сайт для споживачів, який містить інформацію, щодо використання та готування Солодкого Палермо: www.sweetpalermo.com
Асортимент круглий рік
Солодкий Палермо стає доступним у все більшій кількості країн, тому його можна вирощувати цілорічно. Варіант жовтого кольору вже доступний, а продаж помаранчевого почнеться у найближчому майбутньому. Незалежно від кольору варіанта цього сорту компанія фокусується на тих самих трьох аспектах: смак – універсальність – зручність.
![]() |
«Смак року 2021»Солодкий перець Sweet Palermo® отримує оцінку «Смак року 2021» Вже другий рік поспіль солодкий перець Sweet Palermo® отримує оцінку «Смак року». |
Більше можливостей представити перець споживачамСерж Айме Куакам працює кухарем протягом останніх 15 років. Він родом з Кот-д'Івуар. Свій досвід він отримав, працюючи у Лондоні. Зараз він відкрив ресторан в Альмерії, тому адаптує свої страви відповідно вподобанням іспанських відвідувачів. Його особисте прагнення - залучити людей споживати більше овочів і навчити насолоджуватися їх смаком. |
![]() |