Історія - 19-04-2021
Покупці салату можуть збирати врожай прямо на полиці магазину
Місія Amazing Farm ("Дивовижної ферми") полягає в сприянні здоровому способі життя за допомогою забезпечення покупців високоякісними овочами. Разом з роздрібною мережею Ranch Market і компанією "Рійк Цваан", вони знайшли інноваційний спосіб внести свій вклад в цю місію.
Місія Amazing Farm ("Дивовижної ферми") полягає в сприянні здоровому способі життя за допомогою забезпечення покупців високоякісними овочами. Разом з роздрібною мережею Ranch Market і компанією "Рійк Цваан", вони знайшли інноваційний спосіб внести свій вклад в цю місію. Менеджер з маркетингу Уго Сукарно пояснює унікальну роздрібну концепцію.
Здоров'я та безпека
"Ranch Market - мережа супермаркетів в Індонезії, які працюють в сегменті унікальних продуктів і продуктів преміум якості. Аспекти здоров'я та безпеки є дуже важливими для їх покупців, тому вирощування овочів способом гідропоніки популярно. Адже ця система вирощування дозволяє отримати продукт, менш сприйнятливий до хвороб . У той же час споживачі самі можуть бачити, як продукт був вирощений ".
Технологічний супровід проекту
"На початку 2015 року, ми запустили проект, в якому покупці Ranch Market можуть збирати врожай салату типу Salanova® безпосередньо в магазині. "Рійка Цваан "допоміг нам зробити правильний вибір сортів салату і забезпечив технологічні консультації, бо тоді цей метод вирощування був відносно новим для нас".
"Ми запустили нову концепцію під час відкриття магазину в Тангеранг, Велика Джакарта. Споживачі із задоволенням вибрали свої улюблені види Salanova, які тепер стали ще більш свіжими. Для того, щоб підтримати наші продажі, "Рійка Цваан "допомагає нам із просуванням салату Salanova і надає маркетингові ресурси, включаючи листівки, промо-одяг, картки з рецептами ".
Партнерство в ланцюжку продажів
"З моменту подання нової концепції ми зіткнулися з кількома проблемами в цьому проекті, такі як конкуренція, якість продукції та матеріально-технічне забезпечення. Труднощі підкреслили важливість співробітництва між усіма партнерами в ланцюжку продажів від виробника насіння до споживача кінцевого продукту. Адже наша спільна мета в тому, щоб збільшити число покупців і надихати їх споживати більше свіжих овочів, корисних для здоров'я ".
Підпишіться тут!
Отримуйте статті про дослідження з порадами щодо управління, які допоможуть вам покращити виробництво