03 Квітень 2017

Рітейл центр «Рійк Цваан» в м. Берлін відкрився.

Компанія “Рійк Цваан“ 3-го квітня 2017 року офіційно відкрила свій рітейл центр в м. Берлін, Німеччина.

Правильне позиціювання

Рійк Цваан бажає пропонувати своїм закордонним роздрібним партнерам усе більш і більш персоналізовані рішення. Перед тим, як вивести новий перспективний сорт на ринок, компанія бажає визначити слушне позиціювання його у роздрібній концепції партнера. «Разом зі своїми партнерами ми все більше уваги приділяємо обговоренню таких речей, як планування асортименту, пакування і презентація на полиці», каже Менеджер з розвитку бізнесу Йорг Вернер. «Наш новий рітейл центр допоможе нам далі підвищувати свою компетентність у цьому процесі».

Окуляри з відстеженням рухів очей

У рітейл центрі представлений широкий асортимент продукції на полицях-вітринах і реалістичних варіантах оформлення магазину з усього світу. Місце обладнане найсучаснішими технологічними новинками, такими як окуляри з відстеженням рухів очей, які можуть слідкувати за тим, що привертає увагу споживача, що робить покупки.

«Подібні інструменти вже регулярно використовуються з іншими категоріями продукції, але вони відносно нові для категорії свіжих овочів», каже пан Вернер. «Проводячи ґрунтовні інтерв’ю прямо на місці та дискусії у фокус-групах, ми маємо всі необхідні засоби для вивчення й аналізу поведінки споживачів під час покупок. Крім того, цей новий об’єкт пропонує працівникам і партнерам Рійк Цваан безліч можливостей для організації усіляких тренінгів і заходів, що надихають».

Персоналізовані рекомендації

«Для роздрібних торгівців категорія свіжої продукції є чудовим шляхом вирізнитися», каже пан Вернер. «Завдяки своєму центру роздрібної торгівлі ми тепер маємо можливість надавати їм кращі, персоналізовані рекомендації та разом з ними готувати виведення товарів на ринок. У той же час, центр допоможе компанії Рійк Цваан розробляти сорти й концепції, що відповідають побажанням учасників ринку. Разом ми можемо використовувати цей рітейл центр для збільшення обсягів реалізації та споживання овочів».

Деякі партнери Рійк Цваан відвідали попередній закритий показ центру роздрібної торгівлі під час цьогорічного заходу Fruit Logistica. Їхні відгуки були дуже позитивними і ми скористалися ними, щоб оптимізувати об’єкт.

Роздрібні торговці й інші партнери Рійк Цваан можуть записатися на відвідання рітейл центру на сторінці www.rijkzwaan.com/retailcenter або зв’язавшись з регіональним представником Рійк Цваан.