11 Лютий 2017

Перемога Knox ™ на конкурсі інновацій на виставці Фрут Логістика 2017 Берліні

У п'ятницю 10 лютого 2017 року вже в одинадцяте відбувся конкурс Innovation Award в рамках виставки Fruit Logistica. Більш, ніж 70 000 відвідувачам виставки було запропоновано обрати найкращого з десяти номінантів, і компанія «Рійк Цваан» має за надзвичайну честь та гордість повідомити, що інноваційне рішення Knox™ стало переможцем. «Ця відзнака є приємною винагородою за більш, ніж десять років інтенсивної селекційної роботи. Ми від щирого серця дякуємо відвідувачам за їхні голоси та нашим партнерам в ланцюгу продажів за їхню віру у Knox™ », - коментує Бауке ван Лентерен (Bauke van Lenteren) –спеціаліст з маркетингу листових салатів.

Приємний бонус

«Нагорода Innovation Award 2017- приємний бонус за більш, ніж десять років інтенсивної селекційної роботи. Ми від щирого серця дякуємо відвідувачам за їхні голоси, а нашим партнерам в ланцюгу продажів - за їх віру в Knox », - прокоментувала Бауке ван Лентерен (Bauke van Lenteren), спеціаліст з маркетингу листових культур.​

Вигода для всієї мережі продажів

Knox™  - є природною властивістю салату, яку компанія «Рійк Цваан» вперше представила у вересні 2015 року, після більш, ніж десятиліття дослідницьких робіт. «Рійк Цваан» розробив сорти салату з уповільненим окисленням (побурінням) нарізаних листків. Така властивість надає значні переваги для усього ланцюга продажів, в тому числі дозволяє отримувати менше відходів на переробних підприємствах та в мережах  роздрібної торгівлі. Ця ознака також допоможе стимулювати споживачів до купівлі свіжо зрізаних салатів частіше, тому що, наразі,  салат має більш тривалий термін зберігання.

Змінюючи правила гри

Knox™ привернув багато уваги протягом цієї Fruit Logistica в Берліні. «Відвідувачі були приємно здивовані. Ми розробили Knox™  як пряму відповідь на побажання  переробних компаній. Продажі свіжо зрізаних та упакованих салатів  значно зросли протягом останніх років, але окислення залишається  проблемою. Knox™ суттєво подовжує термін зберігання, що дозволяє підприємствам роздрібної торгівлі покращити управління запасами та знизити кількість відходів. За їх словами, подовження зберігання свіжого продукту, навіть, на один додатковий день, дозволяє зменшити кількість відходів  на 25%, і саме тому вони з таким ентузіазмом сприйняли Knox™. Під час Fruit Logistica ми спостерігали величезну зацікавленість  з боку виробників, переробних підприємств та роздрібних торгових мереж з усього світу», - каже Бауке ван Лентерен.

Виведення Knox™ на ринок

Виведення Knox™ на ринок триватиме протягом 2017 року. Переробні компанії у Великобританії, Швейцарії, Польщі, Австралії та США вже працюють з сортами салатів Knox™, а фермери, овочеві переробні компанії та підприємства роздрібної торгівлі в інших країнах, наразі, випробовують наш продукт. У той же час, «Рійк Цваан» буде продовжувати працювати над тим, щоб усі основні сорти салатів мали ознаки. Knox™.  Innovation Award Fruit Logistica – найбільш престижна нагорода в міжнародній плодоовочевій галузі, тому вона дає нашій  компанії додаткове заохочення та натхнення для досягнення цієї мети.